Michal Kreslík

Podnikatel, bývalý profi copywriter

Michal byl jedním z nejlépe placených copywriterů u nás. Jeho texty proteklo v roce 2013 přes 33 milionů korun. Dnes už pro zákazníky nepíše. V podnikání i v životě fandí minimalismu. Důkazem je i příběh webu, který postavil za 24 hodin a v prvních pěti dnech vydělal přes 100.000 Kč

Martin Kalina

Podnikatel, online marketér, specialista na PPC reklamu

Původně šéf oddělení PPC reklamy H1.cz, dnes muž v pozadí největších online kampaní v ČR. Propaguje jednoduché, dlouhodobě platné principy před složitými analýzami. Zastánce výkonové reklamy, kdy si na sebe reklama musí vždy vydělat. Hráč s čísly, TOP 10 Affiliate partner v kampaních 2013.

PROČ JSME VYTVOŘILI Z NULY NA STO

Oba hledáme způsoby, jak s minimem úsilí dosáhnout maximálních výsledků. Projekt Z NULY NA STO je toho důkazem. Na případové studii webu vytvořeného do 24 hodin, který v prvních pěti dnech prodeje vydělal přes 100.000 Kč, chceme ukázat, jak jednoduché online podnikání může být.

Začínající podnikatelé mívají pocit, že online svět je neskutečně konkurenční prostředí, že musí znát a ovládat milion věcí, věnovat se sociálním sítím, psát články, budovat značku.

My jsme nic z toho neudělali.

Proč? Protože je to na nás moc zbytečné práce... navíc téměř s nulovým výsledkem. Zvlášť na začátku.

Nás zajímá, jak vytvořit ten nejzákladnější prodejní web, který je člověk schopný vytvořit za víkend tak, aby mu začal vydělávat. Až když web generuje zajímavý příjem, pak teprve můžete nahlédnout do všech těch trendů, o kterých ostatní tak zapáleně mluví (a stejně nikdy nic neudělají). 

Chceme ukázat způsob, jak se dá za víkend postavit vlastní prodejní web a začít prodávat.

Okamžitě. Bez zbytečností okolo.

Na ty přijde čas později. Pokud vůbec :) Takže jaké jsou ty nejzákladnější přísady úspěšného prodejního webu? Nezbytné minimum? O tom je náš projekt. Na případové studii ukazujeme, jak jsme to přesně krok za krokem udělali, a dáváme doporučení, jak to můžete udělat Vy.